Tässä nyt teille hieman hahmoja. Niitä tulee lisää, kuvia uusitaan ja jotain uutta saatetaan lisätä esittelyihin, eli kehotan pitämään silmällä esittelyä.

10fn6rm.jpg
Amanda
Oon Amanda Keller, Jokikummun pormestari Hektor Kellerin tytär. Tällä hetkellä mun elämä on pelkkää opiskeluu, sen varmaan voi jo arvatakin, mitä kaikkee must venataan, politikkoja sun muita. Tosi asiassa mä olisin halunnu jäädä soittamaan mun vanhojen frendejen kaa Rose'n Rose-katubändiin, mut faijahan ei must sellasta hyväksy. Elämään on tyydyttävä, vaik se kuinka ois saastane ja mätä.
Mu mutsi kuoli ku olin viiden, ny oon kaheksantoista.

1hwavb.jpg
Impi
..oli mun bestis tarhasta lähti. Me oltiin ku paita ja peppu. Vannotiinhan mekin, et meidän suhde kestäis maailmannuppiin asti. Se maailmannuppi tuli joka tapauksessa nopeesti. Lukioon mennessä meidän välit meni totaalisesti poikki, ku Impist tuli pissis. Sit se alko vihaa mua, koska oli ihan kusess Jere, joka ny on vokotellu mua ala-asteelta asti. Se väittää, et mä petin sen. No, eipä mua ainakaan haittaa ku sellanen nirppis o poissa pelistä.
Impin molemmat vanhemmat o kuollu ja se asuu ylirikkaan setänsä luona. Ylirikkat pitäis kieltää laissa, mun mielipide, mut joo, hyvähän mä oon sanoo sellasta.

24qu5j9.jpg
Jere
Jere eli Jepa on, on aina ollut ja varmaan tulee olemaa ylicool kundi, jota kaikki likat ylipalvoo. Vitut mä en nää siinä sit mitään, en tasan. Ei ees ulkonäköö, saati sympatiikaa tai sydäntö ylipäätänsä. Joka tapauksessa, tä idiootti o aina yrittäny vokotella mua - Impin harmiks.
Vaikka Jepa o "niin cool", ei sill o penniäkää tuhlata. Se asuu nii köyhäs perhees ku mahollist. Aika outoo jätkältä, joka polttaa ja juo vakituiseti? No eipähän oo mun ongelma jos ajautuu vararikkoon.

5xo1tv.jpg
Maria
Mari o ihan ok tyyppi. Se muutti viimesenä meidä soluu, mut o ehdottomasti ylivoimaisin koulunkäynnissä. Se vittu vetää joka kokeest kymppi plussan lukematta. Ihan sama mitä siltä kysyy, sillä o aina kahden tunnin teoria vastaukseks, oli se sitten "Voiksä tulla leffan?" tai "Mitä on kolme potenssiin kahdeksankymmentäseitsemän jaettuna kahdella kertaa seitsemän?".
Jo Martsun isovanhemmat oli älykköjä, niit pysty verrata jopa einsteiniin. Ehkä Marin seura ei oo kiinnostavaa, mut ainakin jotain.

jutt90.jpg
Veeti
" Veeti Mikala!"
Yleensä Laama kiljuu just sillee. Veeti o meidän solun pikku gangsteri, murtovaras, pikkurikollinen. Ei se ny ehkä murhaaja o, ainakaa viä. On Veeti ihan fiksu jätkä, mut jotenkin se seura o aika painostavaa. Se ny yllyttää kaikkii tekee ihan mahottomii.

suya1e.jpg
Minka "Laama" Lalla
Laama pitää meistä huolen. Just, sanon mä. Onhan se totta, että Laama o ku holhoova mutsi, mutta välillä tuntuu silt, et se varjoistais. Se o välillä vittu niin rasittavaa. Laamalla on oikeestaan haukansilmät. Ne viis tuntii, mitkä se yöl o pois, se murehtii, et miten me pärjätään. Hei haloo, me ollaan aikuisii. No joo, aikuisii ja aikuisii. Onhan välillä ihan kiva, ku se holhoo, mä kun en oo sellasta äitimäistä huoltamista muilta kokenu, mut hei! Rajansa kaikella.